marți, 16 august 2011

Referitor la lumea mea

 De cate ori scriam eu la statusul de la messenger...DND in lumea mea?
Pun pariu ca multi dintre voi nu stiati la ce ma refeream.

                                         Acum aveti ocazia!!!
                                                              Lumea mea in general frumosul , moda, stilul si creeatia. 
                 Aici magia apare.Daca le combini va iesi asta:






 Costumatia aceasta e formata din sacou maieu fara bretele si pantaloni scurti . Vi se pare banala...dar defapt pantalonii scurti sun facuti din curele maro foarte subtiri! :p
 COUNTRY STILE!  Desctul de obisnuit doar ca sacoul e mai special.E din satin modelat in forma de pete de vacuta!
 Aceasta este ...Motanul incaltat in varianta feminina! :D
Doar o rochie alba vaporoasa si o salopeta magnifica.
 In incercarea mea de a face ceva rochii orientale..am combinat ideile si asta e ceea ce a iesit:
 Acest desen l-am copiat dintr-o enciclopedie. M-a fascinta si m-a si inspirat . Ceea ce am creeat e desenul de mai jos.

 Satin, dantela si multa culoare!
 Rochie din tercot, un street stile ...combinatii de culori si nu in ultimul rand micile personaje din josul rochiei si a fetei cu ditamai paru' .

Prima mea creeatie din vara asta. Ma duce cu gandul la ceva elegant pufos , varatic si confortabil...pe voi nu?


Chinezoaica din imagine combina torcoazul cu un portocaliu rozuliu deschis si foloseste flori exotice in confortabilul sau....halat chinezesc.


Spune-ti-mi care va place mai mult sau ce nu va place la ele si mai spune-ti-mi daca as putea fi designer. In catva timp sper sa le creez.Si cand ma spun catva timp ma refer cam la un an sau poate mai mult fiindca scoala e pe primul loc si mai am de invatat ... Dar oricum daca vreti careva dintre ele ma voi stradui sa o fac in cel mai scurt timp posibil. Pentru voi! :***





Stiti ca va iubesc, Rafy

2 comentarii:

  1. eu orice as desena seamana cu o casa ! Deci din punctul meu de vedere ai putea fi un designer foarte bun!:D Felicitari! Sunt impresionata!

    RăspundețiȘtergere