joi, 3 martie 2011

Am fost la cumparaturi!!!

Da asa e am fost la cumparaturi fara sa cumpari nimic. De ce? Pentru ca am fost sa ma uit doar prin magazine sa va spun ce mai e nou si ce e de calitate asa cum vam spus la Probleme si intrebari.

Am vazut ca magazinele de parfumuri , rujuri si cosmetice de exemplu nu se prea axeaza pe hidratate si protectie. Ceea ce ar cam trebui fiindca e iarna , dar nu numai. Mereu avem nevoie de aceste produse.
Dar din fericire stiu o farmacie destul de buna care are mai multe chestii de astea : se numeste Somesana....nu cred ca stiti de ea , dar sincera sa fiu nici pe mine nu ma prea interesa pana cand am vazut acolo in capul farmaciii doua dulapuri mari pline cu chestii deasea creme pt fata , strugurine ...Dar in orice caz sunt multe chestii folositoare. Nu stiu sigur unde e dar cred ca e pe Vasile Alecsandri , pe undeva...o sa ma mai informez si va zic. Si sensiBlu e o farmacie buna.


In Mall am vazut multe haine ... si cum ziceam multe carouri. PSST! Va zic un secret!!

 In NeW YorkeR am vazut cateva tricouri la cam 20 de lei!!! Da cea mai tare chestie e ca am vazut niste camasi in carouri (super faine )  pe vreo cinci culori la numa 20 lei!!!! Eu cu siguranta o sa-mi cumpar.

Am mai vazut esarfe faine la TaKkO Fashion....tot in carouri si la C& A sunt multe accesori super tari cum ar fi niste bratari xxl colorate si cercei faini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu