luni, 21 februarie 2011

Tu cum iti faci parul la scoala?

Eu am dat de aceasta dilema cam acum o luna. Ma simteam banala ca ma duceam tot timpul cu parul desfacut.
In zilele cu ed. fizica ma duceam cu parul prins intr-o coada jos. M-am gandit sa ,, rock my ponytale "(sa-mi ciufulesc putin coada)



ROCK MY PONYTALE 

 Am gasit ideea.Am inceput sa mi-l prind mai sus si sa-mi bag o agrafa mai groasa in mijlocul cozii. Ceea ce am obtinut e uimitor si arata super sweet!





Dar nu uita !!! La educatie fizica sa o scoti altfel cand vei face rostogoliri pe saltea iti vei face o rana!UPS!



   


 COZI IMPLETITE

     Sau daca vrei cozile impletite sunt foarte la moda. Dar iti dau un sfat poti in josul cozii sa lasi mai mult par si va arata mai cute . Arata foarte bine mai leger.
















Mai stiu inca un fel de ati impleti parul.Tot asa ca si cel normal doar ca in loc de 3 parti de par  se impletesc doua si una foarte subtire.

 In fotografie arata mai neingrijit dar defapt nu arata chiar asa , ci mult mai elegant , cam ca si in dreapta.



















Un comentariu: